Music ♥ -

HJÄÄÄÄLP, SNÄLLA!! ;(

Jag & min kompis irl (-Gabriella-) tävlar om vem som kan få 15.000 sc först! :O
Om t.e.x jag vinner mst hon ge mig en present från ö-listan :D
Och jag vill verkligen vinna...Men om ni nt hjälper mig så kmr väl hon vinna?
Snälla, hjälp mig? Genom att kolla på mina filmer så jah får sc :)
Hon har typ 8.000 sc nu?
& Jag har bah 7.457 ;(
Hoppas jah vinner :cool:
För, losern får nt vinna, muwhahha (D)

Söta/Älskade Kommentarer ♥
Postat av: -gabriella-

ALDRIG JAG SKA VINNA SE MINA 100 KORTFILMER DET GÅR MKT SNABBARE ÄN ATT TITTA PÅ FILMER SOM ÄR TYP 4 MINUTER. HJÄLP MIG NT DEN DÄA LOSERN!! :P

2011-08-28 @ 21:31:29

Kommentera Gärna ♥ Ps. KOMMENTERA INGET TASKIGT ELR SNUSK!: ♥
Spara dig själv x'D ♥

E-postadress: (Bara jah får veta) ♥

Har Du Nån Blogg Elr Är Det Nån Hemsida Du Vill Tipsa Om?: ♥

Kommentera Snällt!: ♥

Trackback